Bloggtrend

Så har man hakat på bloggtrenden själv också. Hade tänkt börja tidigare men har aldrig haft motivation nog att börja skriva. Så det blev idag då, med en kopp te, läsglasögon och en cigarr börjar jag min lilla blogg...minus läsglasögon och cigarr egentligen.
I allafall så har jag "sjukskrivit" mig idag, min syster duktig som hon är vet vad man ska säga till läraren när man mår sådär dåligt så man bara vill ligga i sängen och lyssna på NIN-hurt hela dagen och tycka synd om sig själv.
Fast hon och hennes pojkvän ska köpa lägenhet i morgon så vem ska då sjukskriva mig på mina mindre glada dagar?
Aja, så att inte det här blogg inlägget ska bli onödigt långt med massa onödigt fakta om min vardag så väljer jag att sluta här. Men det första blogginlägget brukar ofta bli längst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0