Kalas

Kalas hos min kompis Emelie idag då :) Ritkigt trevligt då vi sjöng kareoke (= tondöv xD), åt gott och var allmänt störda.
I går hade jag och Nea party i en kundvagn. Det var roligt eftersom alla ville ha den men det var vi som hade den.
Jag känner mig ganska dålig då jag ser hur ofta andra skriver medans jag skriver ungefär en gång i månaden. Men man ska ju inte jämföra sig med andra vare sig de gäller kropp, utbildning eller blogg skrivning. Men som sagt, man kan alltid prestera bättre. Så jag ska börja göra vättigare saker när jag sitter vid datorn. T.ex ladda upp bilder på Bilddagboken, skriva blogg och läsa mejl.

Eftersom jag ska jobba i morgon så säger jag nu gonatt med en bild på ett födelsedagefterskottbarn :)


Emelie Morell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0